Omne ignotum pro magnifico

Ludmila, twenty, brazilian.

"I think we are challenged by things that are slightly beyond our grasp."
- Richard Kelly

(Source: drmadslecter)

generalbooty:

yeah so i slept with this dude last night and idk we were chatting a bit  during the sexy time and for some reason his birthday came up and i was like “wait 25th of september? DUDE me TOO, wtf thats such a coincidence” and he was like “really? we have the same birthday? are u fuckin with me?” and i just looked down at his penis literally inside my vagina and was like “well technically yeah” and he was like haha nice one and high fived me

(Source: sikanapanele)

(Source: fyeahthirtysecondstomars)

jaredsproverbialdick:

Just in case you’re wondering how the gang currently looks  (1994-2014)

officialsebastianstanblog:

#100happydays #day34 Breakfast at the same table as Sebastian Stan. #LA #SantaMonica #breakfast #stargazing #captainamerica #gossipgirl -simplysophs_
high resolution »

officialsebastianstanblog:

#100happydays #day34 Breakfast at the same table as Sebastian Stan. #LA #SantaMonica #breakfast #stargazing #captainamerica #gossipgirl -simplysophs_

solarbird:

Perfect.
high resolution »

solarbird:

Perfect.

I FIGURED OUT THE ONE THING THE SUPERNATURAL FANDOM DOESN’T HAVE A GIF FOR

bloody-men-with-blue-eyes:

benscumberbunny:

falloutdreamer:

iniquitysoneoftheperks:

cardiffwaless:

THEIR OTP KISSING

image

Are you sure?

image

Because you know, we sort of DO have those, too.

image

close enough

image

mishasminions:

THAT LITTLE CHAIR THO

digivolvin:

man every time i rewatch captain america i’m like. so inspired by dr. erskine. what a dude. bleeding out in steve rogers’ arms and his final act before dying is to go in for a last second boob touch. like, the dude saw his window of opportunity closing and he snatched it. not gonna see pecs like those in a shirt that tight in the afterlife. gotta make every minute on earth count.

(Source: hemlockgrovethings)

gingerbatch-addict:

salaamender:

Sometimes I think to myself, “do I really want to buy another chocolate bar?”
And then I remember that there is a super volcano under Yellowstone that is 40,000 years overdue and when it erupts it could potentially cover most of north America in ash and create a volcanic winter that kills half the worlds population
And I’m like, fuck yeah I want that chocolate bar

This is one of the most inspiring posts i’ve ever seen